dinsdag 7 augustus 2012

2 updates van the simpsons swimming!!

pagina 4 af:

Goedemorgen medebloggers!!!

Hier eindelijk weer een blog update van mij. Ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad met het afronden van mijn stage (verlengde stage door gezondheidsproblemen), maar nu kan ik eindelijk weer een update geven.

Goodmorning bloggors!!

Finally here is another update from my blog. Last weeks I was very bussy with the completion of my internship (I needed to be longer there because of health issues), but now I finally can update again :)

Ik heb hard doorgewerkt aan the simpsons swimming:

I worked very hard on the simpsons swimming:
pagina 4: 

gedeelte van pagina 5 &6:



Vandaag en morgen heb ik geen toegang tot het internet (afkickverschijnselen :P) dus kan ik veel borduren en .....


lezen in het boek van the king's spy die ik 2 weken geleden ontvangen heb :)

Today and tomorrow I don't have acces to the internet, so I can stitch a lot and.........


Read in the book the king's spy htat I got 2 weeks ago :)


doeidoei!!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten